Ledsen:´(

Några kanske visste att Justin Bieber kommer till Sverige på hans Believe Tour??:) Aja, i alla fall... jag skulle åka med min kompis. Så imorse när biljetterna släpptes skulle hon köpa biljetter, så jag och hon skulle kunna gå på konserten:) Och självklart så ville ju hundratals andra tjejer det också..... Så jag ringde min kompis en timme efter att man skulle kunna köpa biljetterna......jag hörde att hon grät så jag förstod att vi inte hade fått några biljetter. Sedan ringde hon upp mig och sa att han tydligen skulle ha en till konsert här i Sverige!! Så nu var det bara att få tag på några biljetter till den konserten..... Dom stod i kö och.......... kom äntligen fram dit dom kunde beställa!!! Hon ringde mig och berättade det, och jag var överlycklig!!! Jag sa att hon skulle kolla alla ställen man kunde sitta på, och se vilken plats som var ledig.......... vi var så himla glada!! När hon till slut hade kollat på alla ställen, hade hon inte hittat en enda plats!! Vi som hade tänkt så HIMLA MYCKET på allt... vad vi skulle ha på oss, vad vi skulle ha för plansher och vad vi skulle göra i Stockholm när vi ändå var där:( Vi fick inga biljetter.... och vi hade TVÅ chanser;( Aja..... man får väll gå på nästa konsert när han kommer till Sverige... om typ 100 år:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback